آخرین اخبار
کد مطلب: 124674
با غلبه بر تيم آمريکا؛
ايران قهرمان جام جهاني کشتي آزاد شد/ ثبت ششمين قهرماني متوالي
تاریخ انتشار : 1395/11/30 08:13:29
نمایش : 2516
تيم ملي کشتي آزاد ايران با پيروزي برابر تيم آمريکا در ديدار فينال رقابتهاي جام جهاني کشتي آزاد ۲۰۱۷ کرمانشاه به عنوان قهرماني رسيد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، به نقل از راه دانا؛ رقابتهاي جام جهاني کشتي آزاد ۲۰۱۷ کرمانشاه از صبح ديروز پنجشنبه در سالن امام خميني(ره) اين شهر آغاز شده و عصر امروز جمعه با برگزاري ديدار فينال بين تيم هاي ايران و آمريکا به پايان رسيد.

ديدار فينال رقابتهاي جام جهاني کشتي آزاد راس ساعت ۱۷:۱۵ امروز جمعه بين تيم هاي ايران و آمريکا برگزار شد که در پايان اين ديدار حساس و سنتي، تيم ايران توانست با نتيجه ۵ بر ۳ به پيروزي برسد و جام قهرماني را بالاي سر ببرد.

شاگردان محمد طلايي با کسب اين عنوان قهرماني توانستند براي ششمين سال متوالي قهرمان جام جهاني شوند.

نتايج انفرادي اين ديدار به شرح زير است:

۵۷ کيلوگرم: حسن رحيمي ۶  – آنتوني راموس صفر

۶۱ کيلوگرم: مسعود اسماعيل پور ۶  – لوگان استيبر ۲

۶۵ کيلوگرم: ميثم نصيري ۵ -  فرانک مولينارو ۴

۷۰ کيلوگرم: مصطفي حسين خاني ۲  – جيمز گرين صفر

۷۴ کيلوگرم: پيمان ياراحمدي ۲ – جردن باروز ۳

۸۶ کيلوگرم: حسن يزداني صفر – ديويد تايلور (برنده با ضربه فني)

۹۷ کيلوگرم: امير محمدي صفر – کايل اسنايدر ۶

۱۲۵ کيلوگرم: کميل قاسمي ۵ – نيک گويازدوفسکي صفر

فينال جام جهاني امسال در حالي برگزار شد که جمعيت زيادي به دليل ظرفيت محدود سالن مسابقات پشت درهاي ورزشگاه ماندند. همچنين بسياري از مسئولان سياسي و ورزشي استان کرمانشاه نيز با حضور در سالن از نزديک تماشاگر اين مصاف ديدني بودند.

پيش از آغاز اين ديدار هدايايي بين ريچ بندر مدير اجرايي فدراسيون کشتي آمريکا و علي بيات سرپرست تيم ملي کشتي آزاد ايران به نشانه تعامل و همکاري دو فدراسيون کشتي ايران و آمريکا رد و بدل شد.

يکي از نکات قابل تامل پيش از برگزاري ديدارهاي رده بندي و فينال که عصر امروز برگزار شد، ممانعت از حضور نماينده اتحاديه جهاني کشتي به سالن مسابقات به دليل ازدحام بيش از حد جمعيت در داخل و خارج ورزشگاه بود. حتي بسياري از خبرنگاران، داوران و مسئولان برگزاري مسابقات نيز در هنگام ورود به سالن با مشکل مواجه که سرانجام با دخالت ماموران نيروي انتظامي موفق به ورود به سالن شدند.

در هنگام برگزاري اين ديدار جذاب و ديدني جمعيت زيادي که مسئوليت در برگزاري رقابتها نداشتند در اطراف تشک مسابقه حضور داشتند که اين مساله بي نظمي زيادي بوجود آورده بود.

حرکات رسول خادم در هنگام کشتي وزن ۷۴ کيلوگرم بين ياراحمدي و باروز بسيار ديدني بود. او مدام از جايگاه خود به کادر فني نکاتي را گوشزد مي کرد و يک لحظه آرام و قرار نداشت.

حسن يزداني در اين ديدار در حاليکه در وزن جديد به ميدان رفت با ضربه فني مغلوب حريف شد و براي نخستين بار شکست در وزن ۸۶ کيلوگرم را تجربه کرد. او در تايم دوم از نظر قواي جسماني به شدت تحليل رفته بود و از آمادگي هميشگي برخوردار نبود

پيش از ديدار فينال، تيم آذربايجان نيز با شکست ترکيه به عنوان سومي دست يافت. روسيه هم با نتيجه ۷ بر يک از سد تيم مغولستان گذشت و پنجم شد. گرجستان هم با همين نتيجه تيم هند را شکست داد و به عنوان هفتمي رسيد.

انتهاي پيام/ن

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس